۱۱ مهر ۱۴۰۳، ۱۹:۱۰

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران:

تیم نساجی شناسنامه مازندران است

تیم نساجی شناسنامه مازندران است

ساری - مدیرکل ورزش و جوانان مازندران با بیان این که نساجی شناسنامه استان است، گفت: برای حمایت از این باشگاه هیچ وقت پا پس نمی کشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رجبی عصر چهارشنبه در نشست انعقاد مشارکت نامه تحویل ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به باشگاه نساجی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رضا حدادیان مالک باشگاه نساجی اظهار داشت: در جهت حمایت از نساجی هیچ وقت پا پس نمی‌کشیم.

رجبی ضمن خوش آمد به آقای خطیر مدیرعامل جدید باشگاه نساجی، بیان داشت: این قرارداد ورزشگاه باشگاه نساجی امضا شد و خواهش دارم که باید همیشه کنار هم باشیم، ما هم کنار شما و باشگاه نساجی هستیم تا موفقیت بیشتر حاصل شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران با اشاره به اینکه نساجی شناسنامه فوتبال و ورزش مازندران است، ادامه داد: جهت رفع مشکلات و ایراداتی که فدراسیون و سازمان لیگ از ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر داشتند، سعی کردیم با همکاری همدیگر مشکلات را برطرف کنیم.

رجبی تاکید کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران کنار شماست، چون تیم نساجی وزن ورزش استان مازندران را بالاتر می‌برد و ما از موفقیت باشگاه نساجی افتخار می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: آماده هستیم هرگونه همکاری لازم را در جهت کمک به باشگاه نساجی را انجام دهیم.

علی خطیر مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران نیز در این جلسه ضمن تقدیر از پیگیری‌ها و حمایت‌های مدیرکل ورزش و جوانان به باشگاه نساجی گفت: این نکته مثبت حمایت‌های دستگاه ورزش، یکجایی اثرگذاری را خواهد داشت.

وی ضمن تقدیر از زحمات مالک باشگاه نساجی، بیان داشت: رضا حدادیان از هیچ جایی تأمین نمی‌شود و حدود ۵۰۰ میلیارد تومان در سال به عشق مردم مازندران هزینه می‌کند و هیچ آورده‌ای برای او ندارد.

خطیر افزود: احساس من این است که برای توسعه ورزش و حمایت از سرمایه‌گذار در قسمت‌های دیگر استان هم این موضوع نمود پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه نساجی گفت: مجموعه ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برای مردم قائمشهر و استان مازندران است و هر تغییراتی در این مجموعه برای استان باقی خواهد ماند.

کد خبر 6245055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha